کنون باید داستان Assassin’s Creed : Rogue را مهم ترین داستان این سری بدانید زیرا علاوه بر اینکه شما را در نقش دشمن همیشگی اساسین ها یعنی یک تمپلار قرار می دهد، قرار است به داستان پر فراز و نشیب خانواده ی کنوی پایان دهد و پیش زمینه ی داستانی عنوان Unity را به وجود آورد. داستان بازی در بازه ی زمانی بین سال های ۱۷۵۲ تا ۱۷۶۱ جریان دارد، سال هایی که یکی از جنگ های مشهور آن دوران یعنی جنگ های هفت ساله جریان داشت و این جنگ ها با داستان بازی ارتباط مهمی دارند بنابراین در ابتدا توضیحی درباره ی این جنگ ها ارایه می دهیم. جنگ های هفت ساله به مجموع درگیری هایی گفته می شود که از سال ۱۷۵۶ تا ۱۷۶۳ میلادی در مناطق آمریکای شمالی، اروپا و آمریکای مرکزی جریان داشت و اکثر قدرت های بزرگ آن زمان در آن شرکت داشتند و با توجه به اقیانوس اطلس که پلی میان آمریکای شمالی و اروپا ایت، اکثر این نبرد ها نبرد های دریایی بوده اند. فرانسه هم که در این جنگ حضور داشت، صدمات اقصادی بسیار شدیدی دید و همین امر باعث شد تا اختلاف طبقاتی در این کشور پر رنگ تر شود و سرانجام به انقلاب مردم منجر شود، به همین دلیل است که داستان این نسخه به عنوان Unity نیز ارتباط دارد.

Assassins Creed Rogue PC-CODEX

 

Assassins Creed Rogue pc cover small دانلود بازی Assassins Creed Rogue برای PC

 

شخصیت اصلی بازی Shay Patrick Cormac نام دارد، فردی که ابتدا عضو فرقه ی اساسین ها است. طبق اطلاعات منتشر شده، Shay دو سال ابتدایی در داستان بازی یعنی بازه ی زمانی بین سال های ۱۷۵۲ تا ۱۷۵۴ یک اساسین است و در ابتدای بازی بازیکنان نقش یک اساسین را ایفا می کنند اما وی یک فرد تندخو است که برای اصول اساسین ها احترامی لایق نیست و به دلیل عدم داشتن بصیرت کافی از این فرقه طرد می شود ولی هنگام جدا شدن، به همرزمانش قول می دهد که انتقام سختی از آن ها خواهد گرفت و دلیل نام بازی نیز همین سرکشی وی است. وی برای این انتقام به دشمنان همیشگی اساسین ها یعنی تمپلارها می پیوندد و به این ترتیب حدود ۷ سال از داستان بازی را در نقش یک تمپلار تجربه خواهید کرد، تمپلاری که هدف اصلی وی شکار اساسین ها است. البته با توجه به اینکه او قبل یک اساسین بوده است، از توانایی های ویژه ی آن ها برخوردار است و حتی دارای Hidden Blade است. همان طور که گفته شد قرار است این نسخه شکاف داستانی میان نسخه های سوم و چهارم را از بین ببرد و از این رو، شاهد حضور هیتم کنوی در کنار Shay می باشیم. هیتم کنوی بدون شک یکی از مرموز ترین کاراکتر های این سری است که با اینکه پدرش یعنی ادوارد کنوی، یک اساسین خبره بود اما توسط تمپلار ها آموزش دید و گویا در این نسخه قرار است کنار Shay آموزش های لازم را فرا گیرد و به یک تمپلار قدرتمند بدل شود.خود یوبی سافت گفته است که داستان Shay یک داستان تیره و تاریک است و او که خود روزی از گروه اساسین ها بوده است به شکارچی اساسین ها بدل می شود و از تمامی تجهیزات و مهارت های خود استفاده می کند تا آن ها را نابود کند. در واقع مسیر تاریکی که وی انتخاب می کند سرنوشت فرقه ی اساسین ها را برای همیشه تغییر می دهد. به نظر می رسد شاهد یک داستان فوق العاده جذاب و جنجالی از این نسخه باشیم و باید دید که آیا یوبی سافت واقعا سعی دارد زندگی یک تمپلار را با بازی تحت عنوان Assassin’s Creed نشان دهد یا اینکه سوپرایز های ویژه ای در راه است و در پایان داستان Shay Patrick Cormac دوباره به اساسین ها می پیوندد؟ پاسخ تمامی این سوال های هیجان انگیز با تجربه ی بازی به دست می آید ولی چیزی که مسلم است این است که باز هم شاهد یک داستان عالی دیگر از این سری خواهیم بود.

 

گیم پلی Assassin’s Creed : Rogue یک تقلید محض از Black Flag است. این جمله بهترین توصیفی است که می توان با توجه به نمایش های این عنوان داشت. در واقع Assassin’s Creed : Rogue همان Black Flag است و تنها چند تکه یخ و اندکی قابلیت های جدید به آن اضافه شده است. دو تریلر از گیم پلی این عنوان در Gamescom 2014 منتشر شده است که یکی از آن ها مربوط به نبرد های دریایی است و دیگری مربوط به مراحل خشکی که ابتدا نبرد های دریایی را مرور می کنیم. تریلر با صحنه ی پرواز یک عقاب آغاز می شود و مشخص می شود که نمایش بازی مربوط به مناطق شمالی اقیانوس اطلس و نزدیک به قطب است. در واقع ۵  مکان اصلی در بازی وجود دارد که عبارتند از : مناطق شمالی اقیانوس اطلس ، نمایی تازه از شهر نیویورک، شهر Quebec در شرق کانادا، ایالت Alabama در جنوب آمریکا و منطقه ای جدید با نام Appalachian River Valley  که رودخانه ای است که شهر کبک را به ایالت آلاباما متصل می کند. اولین چیزی که با دیدن نمایش متوجه می شوید این است که گرافیک بازی و حتی فیزیک کاراکتر ها کوچک ترین تغییری نسبت به Black Flag نکرده است و بازی همان چیزی است که در Black Flag دیده اید. فضا سازی قطب شمال خوب از کار در آمده است و وجود کوه های یخ زده در اطرف محیط به این امر کمک کرده است. کشتی اصلی Shay در بازی Morrigan نام دارد و نسبت به Jackdaw کوچک تر و ضعیف تر است اما امکانات پیشرفته تری دارد. در همان ابتدای نمایش شاهد درگیری با کشتی های دشمن هستیم که در این نبرد چندین سلاح جدید کشتی مشخص می شوند. بر خلاف Black Flag که توپ های جلوی کشتی مجهز به توپ های زنجیر دار بودند، این بار توپ های جلوی کشتی، توپ هایی آتشین شلیک می کنند. همچنین Morrigan دارای دماغه ی فلزی و قدرتمندی است که در برخورد با کشتی های دیگر آن ها را به شدت تخریب می کند.

منبع توضیحات: وبسایت گیم فا

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 SP1 or Windows 8/8.1 (64bit versions only)
Processor: Intel Core2Quad Q6600 @ 2.4 GHz or AMD Athlon II X4 620 @ 2.6 GHzH
Memory: 2 GB RAM
Graphics: nVidia GeForce GTS450 or AMD Radeon HD5670 (1024MB VRAM) or Intel HD4600
DirectX: Version 10
Hard Drive: 12 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card with latest driver
Additional Notes: Supported Video Cards at time of release: NVIDIA GeForce GTS 450 or better, GeForce 500, 600, 700, 900 series / AMD Radeon HD 5670 or better, Radeon HD 6000, 7000, R7, R9 series / Intel HD4600, HD5200 / Note: Laptop versions of these cards may work but are NOT officially supported.

 

تصاویری از محیط بازی:

 

source دانلود بازی Assassins Creed Rogue برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Assassins Creed Rogue برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Assassins Creed Rogue برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود پارت ۴ : Direct Link

دانلود پارت ۵ : Direct Link

دانلود پارت ۶ : Direct Link

دانلود پارت ۷ : Direct Link

دانلود پارت ۸ : Direct Link

دانلود پارت ۹ : Direct Link

 

برچسب ها : دانلود Assassins Creed Rogue, دانلود بازی Assassins Creed Rogue, دانلود رایگان کرک Corepack بازی Assassins Creed Rogue, دانلود مستقیم Assassins Creed Rogue CODEX, دانلود نسخه corepack بازی Assassins Creed Rogue, دانلود نسخه بلک باکس بازی Assassins Creed Rogue, دانلود نسخه فشرده بلک باکس Assassins Creed Rogue, دانلود نسخه کامپیوتر بازی Assassins Creed Rogue, دانلود نسخه کم حجم بازی Assassins Creed Rogue برای pc

منبع دانلودها

  1. دانلود بازی Assassins Creed Rogue برای pc و کامپیوتر

    download-song.ir/دانلود-بازی-assassins-creed-rogue-برای-pc-و-کامپیو...
    دانلود بازی Assassins Creed Rogue برای pc و کامپیوتر.جهت دانلود بازی Assassins Creed Rogue برای pc و کامپیوتر با لینک مستقیم و به صورت رایگان به ادامه ...
  2. دانلود بازی Assassins Creed Rogue برای PC - دانلود ها

    www.downloadha.com/1393/.../دانلود-بازی-assassins-creed-rogue-برای-...
    کنون باید داستان Assassin's Creed : Rogue را مهم ترین داستان این سری بدانید زیرا علاوه بر اینکه شما را در نقش دشمن همیشگی اساسین ها یعنی یک تمپلار قرار می.
  3. دانلود بازی Assassins Creed Rogue برای PC | نواگیم

    www.novagames.ir/دانلود-بازی-assassins-creed-rogue-برای-pc/
    ۱۷ ساعت پیش - دانلود بازی Assassins Creed Rogue برای کامپیوتر دانلود اساسین کرید سرکش PC دانلود عقیده قاتلان سرکش 2014 کامپیوتر خرید بازی ...
  4. دانلود بازی Assassin's Creed Rogue برای PC - بزرگترین ...

    www.game2dl.com/1393/12/assassins-creed-rogue-for-pc/
    ۱۸ ساعت پیش - امروز نیز با پست دانلود بازی Assassin's Creed Rogue برای PC در خدمت تمامی شما دوستان عزیز میباشیم. این بازی ابتدا برای اواخر سال 2014 توسط ...
  5. انتشار بازی Assassins Creed Rogue برای pc | رایان گیم

    rayangame.net/2014/10/releace-ac-rogue-pc/
    در نهایت یوبوسافت تایید کرد که عنوان Assassins Creed Rogue برای 2015 قرار ... ubisoft » Assassin's Creed » انتشار بازی Assassins Creed Rogue برای pc ... مجموع تریلر های microsoft hololens رو در ادامه پست می تونید دانلود یا به مشاهده انلاین .
  6. Ubisoft انتشار Assassin's Creed: Rogue برای PC را در دست ...

    gamefa.com/.../ubisoft-انتشار-assassins-creed-rogue-برای-pc-را-در-دست...
    بازی Assassin's Creed: Rogue در اواخر سال 2014 برای PlayStation 3 و Xbox 360 منتشر می شود، در حالی که Assassin's Creed: Unity به صورت انحصاری برای ...
  7. Assassin's Creed: Rogue | وب سایت خبری ، تحلیلی بازی ...

    gamefa.com/tag/assassins-creed-rogue/
    ... را منتشر کرده است. برای دانلود و تماشای آن با ما در ادامه مطلب همراه باشید. ... بازی Assassin's Creed Rogue برای PC به طور رسمی معرفی شد · 39161_1_407ccccfa6.
  8. دانلود بازی کامپیوتر Assassins Creed Rogue - دانلود فارسی

    download.ir/دانلود-بازی-کامپیوتر-assassins-creed-rogue/
    ۲۴ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دانلود بازی کامپیوتر Assassins Creed Rogue . دانلود بازی اکشن Assassins Creed Rogue نسخه CODEX کودکس همراه با کرک و راهنمای نصب.
  9. دانلود بازی کامپیوتر Assassins Creed Rogue | دانلود آهنگ ...

    homedownload.ir/ssearch/دانلود-بازی-کامپیوتر-assassins-creed-rogue/
    ۱۲ ساعت پیش - بازی کامپیوتر Assassins Creed Rogue در سبک اکشن , ماجرایی می باشد که توسط استودیو Ubisoft Sofia ساخته شده و در سال 2015 برای PC منتشر ...
  10. بازی ASSASSIN'S CREED ROGUE برای PC منتشر می شود

    www.aparat.com/.../بازی_ASSASSIN%26%23039%3BS_CREED_ROG...
    ۲۱ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - یوبی سافت تایید کرد بازی ASSASSIN&#۰۳۹;S CREED ROGUE برای PC منتشر می شود..اخبار و تاریخ انتشار در لینک ...
  11. دانلود بازی Assassin's Creed Rogue برای کامپیوتر - بازی ...

    bazitak.ir/5000/دانلود-بازی-assassins-creed-rogue-برای-کامپیوتر.html
    ۱۷ ساعت پیش - بازی Assassin's Creed Rogue بالاخره امروز منتشر شد (لیک شد) این بازی چند ماه قبل برای کنسول های نسل هفتم همزمان با Assassin's Creed Unity ...
  12. دانلود بازی کامپیوتر Assassins Creed Rogue | خانه دانلود ...

    homedownload.ir/22718/دانلود-بازی-کامپیوتر-assassins-creed-rogue/
    ۱۶ ساعت پیش - The post دانلود بازی کامپیوتر Assassins Creed Rogue appeared first on دانلود فارسی. Categories: همه مطالب. Tags: Assassin's Creed: Rogue, ...
  13. دانلود بازی Assassins Creed Rogue برای PC - بزرگترین ...

    bia2game.com/دانلود-بازی-assassins-creed-rogue-برای-pc/
    ۶ ساعت پیش - سرانجام نسخه PC بازی پرطرفدار "Assassins Creed Rogue" توسط گروه CODEX منتشر شد. داستان این نسخه در اوایل قرن 18 در طول نبردهای جنگ هفت ...
  14. دانلود بازی Assassins Creed Rogue برای PC | خبر ساز

    khabarsaaz.ir/fa/news/.../دانلود-بازی-Assassins-Creed-Rogue-برای-PC/
    ۱۵ ساعت پیش - کنون باید داستان Assassin's Creed : Rogue را مهم ترین داستان این سری بدانید زیرا علاوه بر اینکه شما را در نقش دشمن همیشگی اساسین ها یعنی یک ...
  15. تریلر جدید بازی Assassins Creed Rogue برای PC - آپارات

    www.aparat.com/.../تریلر_جدید_بازی_Assassins_Creed_Rogue_برای_...
    ۲۱ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - DarkBoy۩ (نامم تغییر کرد ) امروز این نسخه برای PC تایید شد که تحول جدیدی در بازی های Assassins Creed است که فردی به نام Shay است که قبلا ...
  16. Assassin's Creed: Rogue Archives - اخبار . مقالات و نقد و ...

    par30game.ir/tag/assassins-creed-rogue/
    شایعه : بازی Assassin's Creed: Rogue برای PC نیز منتشر می شود · نوید قادری 07 مهر ... را به نمایش می گذارد. برای دانلود و یا مشاهده تریلر تا ادامه مطلب همراه باشید.
  17. دانلود بازی assassins creed rogue برای pc-دانلود ها|پی724

    www.pay-724.ir/h.php?...xiaurviobakxoASSASSINSoCREEDoROGUEo...
    دانلود بازی assassins creed rogue برای pc-دانلود ها|آموزش کلش,دانلود کلش و فروش جم کلش.
  18. دانلود بازی Assassin's Creed Rogue برای PC | اخبار ایران

    amozande.ir › دانش و فناوری
    ۱۲ ساعت پیش - بازی کامپیوتر Assassins Creed Rogue در سبک اکشن , ماجرایی می باشد که توسط استودیو Ubisoft Sofia ساخته شده و در سال 2015 برای PC منتشر ...
  19. دانلود بازی Assassins Creed Rogue برای PC | مجله ... - 1

    downloademan.ir/2015/03/دانلود-بازی-assassins-creed-rogue-برای-pc/
    دانلود بازی Assassins Creed Rogue برای PC. مطالب مرتبط. » دانلود مجله Photoshop Creative – Issue 123 – 2015 · » دانلود بازی The Maze Runner راه پر پیچ و خم ...
  20. دانلود بازی Assassins Creed Rogue برای PC - دانلود نرم ...

    www.novadl.com/دانلود-بازی-assassins-creed-rogue-برای-pc/
    دانلود بازی Assassins Creed Rogue برای PC | دانلود جدیدترین نسخه بازی کشیش قاتل برای کامپیوتر همراه با کرک و آپدیت ها از لینک مستقیم رایگان .
  21. دانلود بازی Assassin's Creed Rogue برای pc کامپیوتر

    download-film.blog.ir/.../دانلود%20بازی%20Assassin’s%20Creed%20Rogu...
    1 مطلب با کلمه‌ی کلیدی «دانلود بازی Assassin's Creed Rogue برای pc کامپیوتر» ثبت شده است - دانلود فیلم.
  22. - بازی سنتر 8 | بزرگترین مرجع گیمر ها

    www.bazicenter8.ir/
    دانلود بازی Zombie Army Trilogy برای PC .... دانلود بازی Assassins Creed Rogue برای PC .... دانلود بازی Resident Evil Revelations 2 Episode 2 برای PC.
  23. دانلود بازی Assassins Creed Rogue برای PC | دانلود آهنگ و ...

    runevesht.ir/tag/دانلود-بازی-assassins-creed-rogue-برای-pc/
    بازی کامپیوتر Assassins Creed Rogue در سبک اکشن , ماجرایی می باشد که توسط استودیو Ubisoft Sofia ساخته شده و در سال 2015 برای PC منتشر خواهد شد .
  24. تاریخ انتشار و سیستم مورد نیاز نسخه PC بازی Assassin's ...

    www.downloadsoftha.blogsky.com/1393/11/18/post-1690/
    ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... و سیستم مورد نیاز نسخه PC بازی Assassin's Creed Rogue مشخص شد ... با تاریخ انتشار نسخه PC بازی Assassin's Creed Rogue منتشر شد که .
  25. دانلود بازی Assassins Creed Rogue برای XBOX360 - میهن گیم

    download.mihangame.com › بازی کنسول › Xbox 360
    Assassins Creed Rogue جدید ترین عنوان منتشر شده از این سری بازی می باشد . ... دانلود بازی PayDay 2 برای PC 7,240 نمایش; دانلود بازی Assassins Creed II برای ...
  26. دانلود بازی Assassins Creed Rogue برای PC - تاپ 2 دانلود

    top2download.com/دانلود-بازی-assassins-creed-rogue-برای-pc.html
    ۱۷ ساعت پیش - دانلود بازی Assassins Creed Rogue برای PC با لینک مستقیم البته از آنجایی که Shay در طول بازی یک Templar می شود، تغییراتی در گیم پلی ...
  27. دانلود بازی Assassins Creed Rogue برای PC | بیا تو لوکس

    www.bia2lox.ir/downloadha.../دانلود-بازی-assassins-creed-rogue-برای-p...
    کنون باید داستان Assassin's Creed : Rogue را مهم ترین داستان این سری بدانید زیرا علاوه بر اینکه شما را در نقش دشمن همیشگی اساسین ها یعنی یک تمپلار قرار می دهد، ...
  28. دانلود بازی Assassins Creed Rogue برای PC | فرا پرس

    farapress.ir/fa/news/.../دانلود-بازی-Assassins-Creed-Rogue-برای-PC/
    ۱۶ ساعت پیش - دانلود بازی Assassins Creed Rogue برای PC | دانلود نسخه کامل CODEX با فرمت iso | تاریخ انتشار دیتا : 2015/03/06 بستر های نرم افزاری مورد ...
  29. دانلود بازی Assassins Creed Rogue برای PC - ورود به سایت ...

    sheydaei.com/.../item-11877-دانلود-بازی-assassins-creed-rogue-برای-p
    ۱۲ ساعت پیش - کنون باید داستان Assassin's Creed : Rogue را مهم ترین داستان این سری بدانید زیرا علاوه بر اینکه شما را در نقش دشمن همیشگی اساسین ها یعنی یک ...
  30. دانلود بازی Assassins Creed Rogue برای PC

    gamebox98.ir/دانلود-بازی-assassins-creed-rogue-برای-pc
    ۱۵ ساعت پیش - دانلود بازی Assassins Creed Rogue برای PC. | دانلود نسخه کامل CODEX با فرمت iso |. تاریخ انتشار دیتا : 2015/03/06 بستر های نرم افزاری مورد ...
  31. دانلود بازی Assassin's Creed Rogue برای PC - جی ام پارتس

    gm-parts.ir/tag/دانلود-بازی-assassins-creed-rogue-برای-pc/
    امروز نیز با پست دانلود بازی Assassin's Creed Rogue برای PC در خدمت تمامی شما دوستان عزیز میباشیم. این بازی ابتدا برای اواخر سال 2014 توسط شرکت بزرگ ...
  32. دانلود بازی کامپیوتر Assassins Creed Rogue | تمام ...

    seeisee.ir/fa/news/.../دانلود-بازی-کامپیوتر-Assassins-Creed-Rogue/
    ۱۶ ساعت پیش - بازی کامپیوتر Assassins Creed Rogue در سبک اکشن , ماجرایی می باشد که توسط استودیو Ubisoft Sofia ساخته شده و در سال ۲۰۱۵ برای PC منتشر ...
  33. دانلود بازی Assassins Creed Rogue برای PC | اخبار امروز ...

    atdesign.ir/دانلود-بازی-assassins-creed-rogue-برای-pc/
    ۱۶ ساعت پیش - دانلود بازی Assassins Creed Rogue برای PC | دانلود نسخه کامل CODEX با فرمت iso | تاریخ انتشار دیتا : 2015/03/06 بستر های نرم افزاری مورد ...
  34. دانلود بازی Assassins Creed Rogue برای PC - مجله پارسی

    7theme.ir/دانلود-بازی-assassins-creed-rogue-برای-pc/
    ۱۶ ساعت پیش - کنون باید داستان Assassin's Creed : Rogue را مهم ترین داستان این سری بدانید زیرا علاوه بر اینکه شما را در نقش دشمن همیشگی اساسین ها یعنی یک ...
  35. دانلود بازی assassins creed rogue برای کامپیوتر - دانلودبار

    downloadbar.rzb.ir/.../دانلود+بازی+Assassins+Creed+Rogue+برای+کامپ...
    بازی Assassins Creed Rogue در سبک اکشن , ماجرایی می باشد که توسط استودیو Ubisoft Sofia ساخته شده و در سال ۲۰۱۵ برای PC منتشر خواهد شد . داستان بازی در اوایل ...
  36. دانلود بازی کامپیوتر Assassins Creed Rogue | خبر آنتایم ...

    khabarontime.ir/siteView.aspx?idnewsidkhabarontime=2145069
    گیم پلی بازی Assassin's Creed Rogue بسیار شبیه ... The post دانلود بازی کامپیوتر Assassins Creed Rogue appeared first on دانلود فارسی.
  37. دانلود بازی فرقه قاتلین : سرکش – Assassins Creed Rogue ...

    www.bia2happy.ir/.../دانلود-بازی-فرقه-قاتلین-سرکش-assassins-creed-...
    فرقه قاتلین : سرکش – Assassins Creed Rogue PC Games|دانلود بازی. | دانلود بازی فرقه قاتلین : سرکش – Assassins Creed Rogue برای کامپیوتر با لینک ...
  38. دانلود بازی assassins creed rogue

    www.compactgame.ir/tag/دانلود+بازی+Assassins+Creed+Rogue
    آموزش اجرای بازی Clash Of Clans بر روی Pc بصورت آنلاین, admin. هک بازی road riot, admin ... دانلود بازی Assassins Creed Rogue برای PS3. موضوع: دانلود بازی ...
  39. دانلود بازی Assassins Creed Rogue برای Xbox360 و PS3

    porseshyar.com/detail/1675267/article/1
    دوست عزیز این نسخه از بازی اساسین کرید فقط برای Ps4 , Xbox One , Pc منتشر میشه . ... بازی Assassins Creed Rogue یکی از بازی های سبک اکشن , ماجرایی ...
  40. Assassins Creed Rogue Free Download - Ocean of Games

    oceanofgames.comActionاین صفحه را ترجمه کن
    ۱۳ ساعت پیش - Assassins Creed Rogue Free Download PC Game setup in single direct link for windows. It's is an action adventure and historical fiction game.
  41. بازی Assassin's Creed Rogue برای PC دانلود - مرجع وب فارسی

    acvo.biz/list/بازی+Assassin’s+Creed+Rogue+برای+PC+دانلود.html
    دانلود بازی Assassin's Creed Rogue برای pc دانلود بازی فرقه قاتلین : سرکش برای کامپیوتربازی Assassins Creed Rogue در سبک اکشن , ماجرایی می باشد که ...
  42. بازی assassin's creed rogue برای pc منتشر می شود+ تریلر

    companyxt.ir › بخش بازی های رایانه ای
    دانلود بازی مسابقات آفرود Offroad Trial Extreme v1.04 برای اندروید+دیتا. دانلود بازی .... بازی ASSASSIN'S CREED ROGUE برای PC منتشر می شود+ تریلر.
  43. نسخه PC بازی Assassin's Creed Rogue در سال 2015 عرضه ...

    pctrainer.ir/.../نسخه-pc-بازی-assassins-creed-rogue-در-سال-2015-عرضه-م...
    ۲۱ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نسخه PC بازی Assassin's Creed Rogue در سال ۲۰۱۵ عرضه می شود + تریلر. مهر ۲۱, ۱۳۹۳ ... دانلود تریلر با کیفیت HD | 720p · » دانلود تریلر با ...
  44. دانلود بازی Assassins Creed Rogue برای PS3 - صفحه اصلی

    compactgame-rzb.btlf.net/page-52331.html
    دانلود بازی Assassins Creed Rogue برای PS3 ... اگر تا پیش از این داستان نسخه های قبلی به ویژه Assassin's Creed III را به دلیل مرگ دزموند مهم می ... دانلود بازی Plants vs Zombies Garden Warfare برای PC · دانلود بازی فوتبال ساحلی · دانلود بازی ...
  45. گیم ایران - شایعه انتشار Assassin's Creed Rogue برای PC ...

    www.game-iran.com › فناوری ها و مقالات › اخبار و مقالات › اخبار بازی ها
    شایعه انتشار Assassin's Creed Rogue برای PC بالا گرفته است. درتاریخ: ۸ مهر ۱۳۹۳ بازدید: 411 بار طبقه بندی: اخبار بازی ها .... سرور دانلود دچار مشکل شده بوده و باید برطرف شده باشه، دوباره امتحان کنید لطفا — سعی کنید این چند روز مد دانلود نکید ...
  46. نسخه PC عنوان Assassin's Creed Rogue به طور رسمی تایید ...

    p30games.ir/.../نسخه-pc-عنوان-assassins-creed-rogue-به-طور-رسمی-تایی...
    ۲۱ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - زمانی که عنوان Assassin's Creed Rogue معرفی شد بسیاری از PC بازان از انتشار این عنوان تنها برروی ... حال کمپانی یوبیسافت با انتشار تریلری از بخش داستانی این عنوان نسخه PC بازی را نیز تایید کرد. ... دانلود با کیفیت HD.
  47. گیم‌نت: معرفی بازی Assassin's Creed Rogue - آخرین کشتی ...

    farnet.ir/.../gamenet-assassins-creed-rogue-the-last-ship-of-killers-in-seve...
    گیم‌نت: معرفی بازی Assassin's Creed: Rogue – آخرین کشتی قاتلین در لنگرگاه نسل هفتم ... دانلود مستقیم از گوگل‌پلی ... گیم‌نت بخش جدیدی از فارنت برای معرفی و یا نقد و بررسی هفتگی جدیدترین و بهترین بازی‌های کنسول‌ها و PC است.
  48. دانلود بازی Assassins Creed Rogue برای کامپیوتر در جوابگو

    javabgo.ir/tag/دانلود-بازی-assassins-creed-rogue-برای-کامپیوتر
    بازی کامپیوتر Assassins Creed Rogue در سبک اکشن , ماجرایی می باشد که توسط استودیو Ubisoft Sofia ساخته شده و در سال 2015 برای PC منتشر خواهد شد .
  49. فارسی دانلود

    farsi-download.ir/
    در ابتدا بازی تنها برای PS4,PC,XBOX ONE اعلام شد اما در نهایت شرکت Warner Bros. ... جمعا 17 میلیون نسخه از بازیهای Assassin's Creed Unity/Rogue و Far Cry 4 ...
  50. تاریخ انتشار و سیستم مورد نیاز نسخه PC بازی Assassin's ...

    gamearia.ir/تاریخ-انتشار-و-سیستم-مورد-نیاز-نسخه-pc-با/
    ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... شایعاتی در رابطه با تاریخ انتشار نسخه PC بازی Assassin's Creed Rogue منتشر شد که ... نسخه PC بازی توسط Ubisoft Sofia و با همکاری یوبی سافت ... دانلود تریلری جدید از بازی Call of Duty Online تحت عنوان Live trailer with ...
  51. دانلود بازی کامپیوتر Assassins Creed Rogue

    claytonstorage.com/?p=75630
    ۴ روز پیش - گیم پلی بازی Assassin's Creed Rogue بسیار شبیه به آخرین نسخه از این ... دانلود بازی Assassins Creed Rogue برای کامپیوتر نسخه CODEX.
  52. دانلود بازی assassins creed rogue برای pc - دانلود ها|پوینده

    puyande.com/h.php?...xiaurviobakxoASSASSINSoCREEDoROGUEobja...
    دانلود بازی assassins creed rogue برای pc - دانلود ها|پویش اخبار.
  53. دانلود بازی Assassin's Creed Pirates کشیش آدمکش برای ...

    www.hastiblog.ir/.../دانلود+بازی+Assassin’s+Creed+Pirates+کشیش+آدمک...
    دانلود بازی Assassin's Creed Rogue برای pc دانلود بازی فرقه قاتلین : سرکش برای کامپیوتربازی Assassins Creed Rogue در سبک اکشن , ماجرایی می باشد که ...
  54. دانلود بازی Assassins Creed Rogue برای PC

    yetitraingame.net/post/657/دانلود-بازی-assassins-creed-rogue-برای-pc/
    ۱۵ ساعت پیش - دانلود بازی Assassins Creed Rogue برای کامپیوتر دانلود اساسین کرید: سرکش برای PC | نسخه CODEX | Assassins Creed Rogue جدیدترین ...
  55. Assassins Creed Rogue (ایکس باکس – XBOX) - ...

    gamesbest.ir/.../بازی-کیش-یک-آدمکش-سرکش-assassins-creed-rogue-ایک...
    ۱۵ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خرید بازی کیش یک آدمکش: سرکش – Assassins Creed Rogue (ایکس ... کیش یک آدمکش ۴: پرچم سیاه – Assassins Creed IV: Black Flag (کامپیوتر ...
  56. دانلود بازی Assassin's Creed: Rogue با لینک مستقیم | ...

    rcsbnd.ir/tag/دانلود-بازی-assassins-creed-rogue-با-لینک-مستقیم/
    ۱۵ ساعت پیش - بازی کامپیوتر Assassins Creed Rogue در سبک اکشن , ماجرایی می باشد که توسط استودیو Ubisoft Sofia ساخته شده و در سال 2015 برای PC منتشر ...
  57. دانلود بازی کامپیوتر assassins creed rogue - دانلود - دانلود ...

    textyar.com/download/1425672819yfn7w.html
    دانلود بازی کامپیوتر Assassins Creed Rogue . دانلود بازی اکشن Assassins Creed Rogue نسخه CODEX کودکس همراه با کرک و راهنمای نصب.
  58. دانلود بازی assassins creed rogue برای xbox360 | وبلاگ 24

    weblog24.com/weblog/bazinaghd/1229012
    پست با عنوان دانلود بازی assassins creed rogue برای xbox360 در این صفحه نمایش ... Assassin's Creed: Rogue به احتمال زیاد برای PC نیز عرضه می شود Assassin's ...
  59. Assassins Creed Rogue - CODEX - Download PC Games ...

    www.pcgames-download.net › ... › uptoboxاین صفحه را ترجمه کن
    ۱۸ ساعت پیش - Download PC Games SKIDROW RELOADED FLT. Chercher. ... [PC Multi] Assassins Creed Rogue - CODEX | Mega Turbobit Uploaded.
  60. بازی Assassin's Creed Rogue برای PC دانلود - مرجع وب فارسی

    mzsport.ir/list/بازی+Assassin’s+Creed+Rogue+برای+PC+دانلود.html
    دانلود بازی Assassin's Creed Rogue برای pc دانلود بازی فرقه قاتلین : سرکش برای کامپیوتربازی Assassins Creed Rogue در سبک اکشن , ماجرایی می باشد که ...
  61. Ubisoft

    https://www.ubisoft.com/این صفحه را ترجمه کن
    Welcome to the official website for Ubisoft, creator of Assassin's Creed, Just Dance, ... Learn more about our breathtaking games here! ... Assassins Creed Rogue ... Websites: Official Website; Platform(s): PC, PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox ...
  62. ویدیویی از تصاویر منتشر شده از گیم پلی بازی Assassins ...

    bazikhorha.ir/videonet_play.php?videos_id=1733931
    دانلود بازی Assassin's Creed Rogue برای PC · دانلود بازی Assassins Creed Rogue ... ویدیویی از تصاویر منتشر شده از گیم پلی بازی Assassins Creed Victory.
  63. دانلود بازی Assassins Creed Rogue پلتفورم ps3 | آزاد دانلود ...

    azaddownload.com/.../دانلود-بازی-assassins-creed-rogue-پلتفورم-ps3/
    ۲۰ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... Creed Rogue .بازی پلی استیشن 3 Assassins Creed Rogue. ... دانلود بازی اپل · دانلود بازی کامپیوتر · دانلود بازی پلتفرم · بازی ایکس باکس ...
  64. مرجع بازی های PC - دانلود بازی Assassins Creed Rogue PS3 ...

    khubtarin.mihanblog.com/post/373
    ۱۸ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دانلود بازی Assassins Creed Rogue PS3. Assassins Creed Rogue PS3 : بار دیگر نسخه ای دیگر از بازی محبوب کشیش قاتل توسط Ubisoft منتشر ...
  65. دانلود بازی Assassins Creed Rogue برای PC - بوستان خبر

    bostanekhabar.in/دانلود-بازی-assassins-creed-rogue-برای-pc/
    کنون باید داستان Assassin's Creed : Rogue را مهم ترین داستان این سری بدانید زیرا علاوه بر اینکه شما را در نقش دشمن همیشگی اساسین ها یعنی یک تمپلار قرار می دهد، ...
  66. دانلود والپیپر های بازی Assassins Creed Rogue - جزیره بازی

    game-island.ir/2014/11/21/والپیپر-های-بازی-assassins-creed-rogue/
    ۳۰ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - امروز والپیپر های بازی Assassins Creed Rogue رو جهت دانلود آماده کردیم. ... مارس 4, 2015; بازی Trine 3 معرفی شد + تصاویر | فعلا در انحصار PC !
  67. دانلود بازی بسیار زیبای Assassin's Creed:Rogue‌ برای PC

    dltech.ir/دانلود-بازی-بسیار-زیبای-assassins-creedrogue‌-برای-pc/
    ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - Assassin's Creed یک بازی بسیار مهیج و جذاب و بسیار معروف است که تقریبا برای تمامی کنسول ها ساخته شده است.این بازی به قدری معروف و مشهور ...
  68. سیستم مورد نیاز بازی assassins creed rouge - مرجع وب فارسی

    morook.ir/list/سیستم+مورد+نیاز+بازی+assassins+creed+rouge.html
    دانلود بازی Assassin's Creed Rogue برای pc دانلود بازی فرقه قاتلین : سرکش برای کامپیوتربازی Assassins Creed Rogue در سبک اکشن , ماجرایی می باشد که ...
  69. ‫دانلود تریلر جدیدی از بازی Assassin's Creed: Rogue : دانلود‬ ...

    bazitrailer.ir/?p=11464
    تریلر: تریلر جدیدی از نسخه ی PC بازی Assassin's Creed: Rogue منتشر شد. ژانر: اکشن ناشر: Ubisoft سازنده: Ubisoft پلتفرم: PS3,X360 تاریخ انتشار: November ...
  70. تاریخ انتشار بازی Assassin's Creed : Rogue | یوروگیمر ...

    eurogamer.ir/tag/تاریخ-انتشار-بازی-assassins-creed-rogue/
    مدتی پیش خبرهایی مبنی بر اینکه نسخه PC بازی Assassin's Creed: Rogue منتشر خواهد شد، به گوش می رسید. این خبر تا به این لحظه توسط…
  71. Assassin's Creed® Rogue - PC, Xbox 360 & PS3 | Ubisoft ...

    assassinscreed.ubi.com/.../games/assassins-creed-r...این صفحه را ترجمه کن
    All you want to know about Assassin's Creed®Rogue. Play as a templar for the first time and become an assassin hunter with a new hero, Shay.
  72. دانلود بازی Assassins Creed Rogue برای PC | دانلود رایگان ...

    negaradl.ir/?p=34602
    ۱۲ ساعت پیش - دانلود بازی Assassins Creed Rogue برای PC. ۷ ژوئن ۲۰۱۴. ۱۶,۷۴۳ بازدید. فروشگاه اینترنتی پارسی گیم. فروش نقدی و اقساطی کنسول های بازی.
  73. Amazon.com: Assassin's Creed Rogue - PC: Video Games

    www.amazon.comVideo GamesPCGamesاین صفحه را ترجمه کن
    Pre-Order Assassin's Creed Rogue on PC and receive an additional full game downloadAssassin's Creed Liberation HD, the striking chapter of the ...
  74. دانلود بازی Assassin's Creed Rogue برای PS3 - فاکس دانلود ...

    www.dlfox.com/دانلود-بازی-assassins-creed-rogue-برای-ps3/
    ۱۶ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دانلود کرک بازی TOTAL WAR ATTILAبرای PC. ... بازی Assassins Creed Rogue یکی از بازی های سبک اکشن , ماجرایی یوبیسافت می باشد که ...
  75. گیم سورس | وبسایت خبری و تحلیلی بازی های ویدیویی

    gamesource.ir/
    دانلود شماره ششم مجله الکترونیکی گیم سورس | به سبک ترس سلام کنید. سلام. ... 1 فوریه تاریخ پایان پیش فروش بازی GTA V برای PC ... بازی Assassins Creed Unity-Dead Kings در دسترس است ... لانچ تریلر Assassins Creed Rogue منتشر شد.
  76. تاریخ انتشار و سیستم مورد نیاز نسخه PC بازی Assassin's ...

    gamemodding.ir/تاریخ-انتشار-سیستم-مورد-نیاز-نسخه-بازی-a/
    ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... رابطه با تاریخ انتشار نسخه PC بازی Assassin's Creed Rogue منتشر شد که با توجه ... Marshall در دانلود ترینر ۳۷ کاره برای بازی Watch Dogs ...
  77. تریلر سینماتیک بازی Assassin's Creed: Rogue

    digital5040.ir/تریلر-سینماتیک-بازی-assassins-creed-rogue/
    ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تریلر سینماتیک بازی Assassin's Creed: Rogue-اخبار باز های کامپیوتری, اخبار بازی, اخبار کنسول, ... در ادامه میتوانید لینک دانلود و تصاویری از این تریلر را مشاهده نمایید. ... متصل کردن تلویزیون به کامپیوتر از طریق بلوتوث.
  78. دانلود بازی Assassins Creed Rogue برای PS3 - ایران فناوری

    iranfanavari.ir › بازی
    ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دانلود بازی Assassins Creed Rogue برای PS3. ... برای XBOX360 · مطلب بعدی → دانلود بازی Trials Fusion Fire in the Deep برای PC کامپیوتر ...
  79. شبکه‌ما - دانلود ویدیو - تریلر از بازی Assassin's Creed : ...

    www.shabakema.com/video/.../تریلر-از-بازی-assassin’s-creed-%3A-ro...
    ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بعداز رونمایی از AC: UNITYتوسط یوبی سافت در E3 امسال که برای کنسول ... XBOX ONE و PC اعلام شد اینبار یوبی سافت نسخه ایی را هم مخصوص ...
  80. دانلود بازی Assassins Creed Rogue برای XBOX360

    game2news.hyfun.ir/page-674367.html
    دانلود بازی Assassins Creed Rogue برای XBOX360 ... داستان بازی در بازه ی زمانی ... دانلود بازی Resident Evil Revelations 2 Episode 1 برای PC · دانلود بازی ...
  81. Assassin's Creed Rogue (PC): Amazon.co.uk: PC & Video ...

    www.amazon.co.uk › ... › Gamesاین صفحه را ترجمه کن
    Buy Assassin's Creed Rogue (PC) at a low price; get free Release Day Delivery on ... See reviews & details on a wide selection of PC games, both new & used, and ... PC. PC Download. PlayStation 3. Xbox 360. Edition: Standard Edition.
  82. دانلود بازی کیش یک آدمکش : سرگش Assassins Creed Rogue ...

    www.turbodownload.ir/.../1118071-دانلود-بازی-کیش-یک-آدمکش-سرگ...
    دانلود بازی اساسین کرید سرکش assassins creed rogue برای ps3. توضیحات : بازی Assassins Creed Rogue هشتمین قسمت از سری بازی های Assassins Creed و داستان آن ادامه قسمت 4 ام ... دانلود بازی نوری خاموش میشود Dying Light برای کامپیوتر.
  83. لانچ تریلر بازی Assassin's Creed Rogue منتشر شد

    pardisgame.net/story-5961-لانچ-تریلر-بازی-Assassins-Creed-Rogue-من...
    ۱۹ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - لانچ تریلر بازی Assassin's Creed Rogue منتشر شد ... Creed Rogue را منتشر کرده است که در زیر می توانید آن را دانلود کنید: ... XBOX 360 PC.
  84. Can You RUN It | Can I run that game | Game system ...

    www.systemrequirementslab.com/این صفحه را ترجمه کن
    Remembering your exact PC hardware specs is tough, deciphering the meaning of a PC game's ... Recently added PC Games ... Assassin's Creed games.
  85. با لانچ تریلر نسخه ی pc بازی Assassin's Creed Rogue همراه ...

    p30console.com/.../با-لانچ-تریلر-نسخه-ی-pc-بازی-assassins-creed-rog...
    با لانچ تریلر نسخه ی pc بازی Assassin's Creed Rogue همراه باشید / Assassin ... این تریلر را در انتهای مطلب با دو کیفیت مختلف و لینک مستقیم دانلود و مشاهده ...
  86. دانلود بازی assassins creed rogue برای xbox360 | جستجو ...

    behtina.com/list/دانلود-بازی-assassins-creed-rogue-برای-xbox360.html
    خرید بازی های Assassins Creed Rogue و Call Of Duty advanced warfare برای ایکس باکس. نام بازی ... دانلود بازی Assassin's Creed IV: Black Flag برای PC.
  87. دانلود بازی Assassins Creed Rogue برای PC | دانلود بازی

    icon-nano2013.in/دانلود-بازی-assassins-creed-rogue-برای-pc/
    ۱۶ ساعت پیش - کنون باید داستان Assassin's Creed : Rogue را مهم ترین داستان این سری بدانید زیرا علاوه بر اینکه شما را در نقش دشمن همیشگی اساسین ها یعنی یک ...
  88. خانه | بازی کامپیوتر Assassin's Creed Rogue - صفحه نخست

    pooyannewgame.blogsreader.ir/page-180627.html
    ۶ روز پیش - نام بازی: Assassin's Creed Rogue سبک بازی: اکشن / ماجراجویی سازنده: Ubisoft منتشر کننده: Ubisoft رده سنی : +۱۰ پلتفرم: PC تاریخ انتشار: مارچ ...
  89. تریلر جدید منتشر شده بازی ASSASSIN'S CREED ROGUE

    www.trailerfa.ir/تریلر-جدید-منتشر-شده-بازی-assassins-creed-rogue/
    ۲۰ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تریلر بازی ASSASSIN'S CREED ROGUE منتشر شد. ... Theft Auto V برای PC · 2 ماه قبل آموزش آنلاین و مولتی پلیر بازی Just Cause 2 + دانلود ...
  90. GAME - Assassin's Creed Rogue

    www.game.co.uk/.../HubArticleView?...این صفحه را ترجمه کن
    Assassin's Creed: Rogue PC Games ... no image Featured Product - Assassin's Creed Rogue: Special Edition for PlayStation 3 ... This offer is only valid against mint boxed copy of the game and not the download or preowned version. Please ...
  91. Skidrow & Reloaded Games - Pc Games - Crack Download ...

    www.skidrowreloaded.com/این صفحه را ترجمه کن
    Skidrow & Reloaded Games - Pc Games - Crack Download - Full iso Games - Repack Games - Skidrowreloaded.com. ... Assassins Creed Rogue-CODEX.
  92. Assassin's Creed Rogue - Launch Trailer - IGN Video

    www.ign.com/.../assassins-creed-rogue-launch-tra...این صفحه را ترجمه کن
    ۱۹ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - Assassin's Creed Rogue comes out this week on Xbox 360 and ... Download Video ... But unfortunately I only have a PC so I'll have to wait a few months :( ... And Unity is way after all of these games(anybody who studies ...
  93. دانلود بازی Assassins Creed Rogue برای PC news - اخبار

    www.news.talanak.ir/news29141.html
    نیوز به نقل از : دانلود بازی Assassins Creed Rogue برای PC دانلود ها - 2دقیقه پیشnews.
  94. موضوع: اطلاعات جدید از بازی assassin's creed rogue - پی سی ...

    forum.p30download.com › ... › اخبار بازی
    ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آقای Ivan Balabanov تهیه کننده بازی Assassin's Creed Rogue، به تازگی در اکانت رسمی توئیتر بازی اطلاعاتی را راجع به این نسخه منتشر کرده ...
  95. تریلری جدید از بازی Assassin's Creed Rogue منتشر شد ...

    pezhvakgame.ir › مولتی مدیا › تریلر
    ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - چند دقیقه ی پیش، Ubisoft تریلر گیم پلی از بازی Assassin's Creed ... برای مشاهده و دانلود تریلر به ادامه ی مطلب مراجعه کنید ... تاریخ انتشار بازی Assassin's Creed Rogue بر روی PC مشخص شد+سیستم مورد نیاز بازی اعلام شد.
  96. دانلود بازی Assassins Creed Rogue برای XBOX360 - دانلودگاه

    dlgah.ir/posts/archive.php?pmonth=9&pyear=1393
    دانلود بازی Assassins Creed Rogue برای XBOX360 - وب سایت دانلود بازی و نرم افزار - دانلودگاه. ... دانلود بازی Assassin's Creed IV: Black Flag برای PC. بخش عمده ...
  97. Assassin's Creed Rogue - - GamersLand

    www.gamersland.ir/games/assassin-s-creed-rogue
    گفتنیست این نسخه با وقایع نسخه Assassin's Creed Unity نیز اشتراکاتی دارد. ... دانلود با کیفیت SD دانلود با کیفیت HD. خبر ... Creed Rogue منتشر شد، کمپانی Ubisoft تایید کرد که نسخه PC این بازی دنیای باز نیز در دست تولید قرار دارد.
  98. دانلود تریلری جدید از بازی Assassin's Creed Rogue

    smartgame.tk/.../دانلود%20تریلری%20جدید%20از%20بازی%20Assassin...
    تریلر: لانچ تریلر جدیدی از بازی Assassin's Creed Rogue منتشر شده است. ژانر: اکشن ... دانلود DLC بازی Assassins Creed IV Black Flag Freedom Cry برای PC
  99. دانلود بازی Assassins Creed Rogue برای PC - خانه

    sebna.ir/m.php/downloads/20249
    مودم سیار دارای وای فای. اینترنت پر سرعت را با خود حمل کنید! دیگر در اتومبیل هم اینترنت پر سرعت دارید. با 6 ماه گارانتی تعویض. جدیدترین مودم سیار همراه با برند ...
  100. عکس بازی های کامپیوتری

    baziaksfa.blogfa.com/
    دانلود اولین تریلر از بازی جدید Need for Speed: No Limits. دانلود اولین ... پلتفرم: ps3, x360, pc, ps4, xone ... دانلود تریلر جدید از بازی Assassin's Creed Rogue.